<body> Monika / Teatar Ludus :D - Teatar Ludus - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
  • On/Off


  • Dnevnik.hr
    Gol.hr
    Zadovoljna.hr
    Novaplus.hr
    NovaTV.hr
    DomaTV.hr
    Mojamini.tv

    Image and video hosting by TinyPic

    Igralište snova, daske koje život znače.

    Ma o čemu se tu radi?
    Teatar Ludus je dramska grupa u Kulturnom centru Peščenica
    koji se nalazi u Ivanićgradskoj ulici 41a
    broj telefona: 2302 122
    web adresa:http://www.kcpescenica.hr/

    Sa bilo kakvim pitanjima, uvijek se možete obratiti na e-mail našeg višeg suradnika za kazališni dio KNAP-a, Borisu Kovačeviću
    boris.kovacevic@kcpescenica.hr

    Kako do nas?

    Raspored:
    ponedjeljak i srijeda od 21.00 do 22.00 sati


    A tko su Ludusi?

    Voditeljica, autorica tekstova i redateljica: Rebecca Agić

    Članovi:
    Sara Đomlija
    Dino Helvadzić
    Bernarda Oreč
    Sara Razum
    Ivan Sabljak
    Petra Sabljak
    Ana Žulec
    Filip Žulec

    Veselimo se i novim članovima!

    CREDITS

    Design: Lucija-dz
    Photo: DeviantART



    Monika / Teatar Ludus :D

    Evo i mene! zubo Konačno da i ja napišem post. E, ja sam na dramskoj već četvrtu godinu i svake godine je sve bolje i bolje... bolja ekipa, voditeljica, bolja zabava party, ali ovu godinu niti jedna ne može nadmašiti! Sve je super! Puno ljudi s kojima sam fakat dobra prijateljica, kojima mogu stvarno sve reći.... na dramskoj mi je super jer se na kraju svakog utorka i četvrtka mogu opustiti i zaboraviti na sve ljude koji su me iživcirali taj dan. Rebecca svake pohvale jer izdržavaš s nama. Jedva čekam početi raditi predstavu za Božić jer mislim da ćemo se super zabavit (jelda Karlo naughtysmijeh). Jedva čekam i predstavu za SKAZ, ma jedva čekam sutra i svoje Ludusare. Volim vas sve!!! cereksmijeh



    srijeda, 11.11.2009.
    Komentari |0| Print


    << Arhiva >>

    Creative Commons License
    Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.